Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Willkommen auf forum.metallicafan.de – die deutsche METALLICA-Community!
Das Forum war Teil der Community von METALLICAfan.de, Deutschlands meistbesuchtester METALLICA-Fansite.
METALLICAfan.de hat nach über 11 Jahren Ende 2010 die Seiten geschlossen. Dieses Forum bleibt weiterhin erhalten. Wir freuen uns auf viele spannende Diskussionen rund um METALLICA, Metal, u.v.m.!
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 94 Antworten
und wurde 9.087 mal aufgerufen
 News
Seiten 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Alex90 Offline

Overkill Member

09.12.2004 17:51
#16 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Warum? Dieser Spinner! Ich fass es nicht!!!!

metOLLIca Offline

Heavy Metallifux

09.12.2004 17:56
#17 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Shooter identified:

Just off the Radio QFM96. Nathan Gayle 25 years old from Marysville Ohio. And he was yelling at Daryll for breaking up Panterra before he shot Daryll 4 times at point blank range.

- - - -
metOLLIca - formerly known as "the creeping death"

Vai Offline

Heavy Metallifux

09.12.2004 18:39
#18 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

also ich habe gerade im Radio gehört, dass es schon üblich ist (auch in Clubs), in der USA Metalldetektoren bei Konzerten einzusetzten! Nur haben sie es bei diesem Club wohl gelassen!

Hammett Offline

5th Horseman

09.12.2004 18:44
#19 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Ich habs gerade erst gelesen und bin echt sprachlos. So was krankes, dass Musiker auf der Bühne erschossen werden, hab ich echt noch nie gehört! Einfach nur traurig.

CU

Kirk
---------------------------------------------------

" There Is Music And There Is Opeth "

S.O.D Offline

ME†AL MESSIAH

09.12.2004 18:54
#20 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Kleine Entwarnung - Pat Lachman wurde nicht getötet
KEINER DER ANDEREN BANDMITGLIEDER SCHEINT GETÖTET ODER VERLETZT ZU SEIN

BLABBERMOUTH:NET
Zitat:
None of the other DAMAGEPLAN bandmembers were hurt in the Columbus, Ohio shooting incident that resulted in the death of the group's guitarist, Dimebag Darrell, a source close to the band has confirmed to BLABBERMOUTH.NET. Meanwhile, several people that have had conversations with Dimebag's former PANTERA bandmate, singer Philip Anselmo (currently in SUPERJOINT RITUAL), early this morning are reporting that the frontman is "devastated" by the news of Dimebag's death.

Bye S•O•D
Webmaster of

http://www.paniczone-band.de©
Old School Metal forever.†.666.†.

kuschel8 Offline

5th Horseman

09.12.2004 19:18
#21 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

In Antwort auf:
Here are some DIMEBAG DARRELL and PANTERA accomplishments through the years:

1995 GRAMMY NOMINATION
BEST METAL PERFORMANCE: Pantera, I'm Broken

1997 GRAMMY NOMINATION
BEST METAL PERFORMANCE: Pantera, Suicide Note Part 1

1998 GRAMMY NOMINATION
BEST METAL PERFORMANCE: Pantera, Cemetary Gates

2001 GRAMMY NOMINATION
BEST METAL PERFORMANCE: Pantera, Revolution is my Name

METAL EDGE 2001 READERS POLL
BEST GUITARIST #1: Dimebag Darrell
BEST DRUMMER #1: Vinnie Paul
BEST BASSIST #1: Rex Brown
BEST VOCALIST #1: Philip Anselmo
ALBUM OF THE YEAR #1: Pantera Reinventing The Steel
ALBUM COVER OF THE YEAR #1: Pantera Reinventing The Steel

SONG OF THE YEAR #1: Pantera Revolution is my Name

GUITAR WORLD 2001 READERS POLL
MOST VALUABLE PLAYER #5: Dimebag Darrell
BEST METAL GUITARIST #1: Dimebag Darrell
BEST METAL GUITAR ALBUM OF 2000 #1: Pantera Reinventing The Steel

GUITAR WORLD 2002 READERS POLL
MOST VALUABLE PLAYER #5: Dimebag Darrell
BEST METAL GUITARIST #4: Dimebag Darrell

METAL EDGE 2002 READERS POLL
BEST GUITARIST #2: Dimebag Darrell
BEST DRUMMER #2: Vinnie Paul
BEST BASSIST #1: Rex Brown
BEST VOCALIST #3: Philip Anselmo
TOUR OF THE YEAR #3: Extreme Steel
BAND YOU WANT TO SEE ON OZZFEST 2002 #2: Pantera

GUITAR WORLD 2003 READERS POLL
BEST METAL GUITARIST #1: Dimebag Darrell
BIGGEST DISAPPOINTMENT #5: No new album from Pantera

GUITAR WORLD 2004 READERS POLL
BIGGEST DISAPPOINTMENT #3: The break up of Pantera

GUITAR WORLD's TOP 100 METAL GUITARIST
TOP METAL GUITARIST OF ALL TIME #7: Dimebag Darrell

EDIT: ist euch mal aufgefallen wer vor genau 24 Jahren ebenfalls von einem Fanatischen Fan ermordet wurden?
John Lennon ( Sterbedatum: 1980-12-08)

-------------------------------------------------------
Pray To The Lord

We´ve got no other bassman than you. Cliff forever and ever and ever...

and pray to my Homepage http://www.satan.online.de.vu ^^
------------------------------------------------------------

Child of the Wicked Offline

Resident Mädchenschwarm of Death

09.12.2004 21:05
#22 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

War auch total geschockt als ichs gelesen hab. Wie krank is das denn?! Der totale Horror, wie kann jmd. nur auf so ne Idee kommen?!

Jamie78 Offline

Helpless Member

09.12.2004 21:31
#23 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Ich kann es auch nicht fassen UNGLAUBLICH...PanterA war eine meiner Lieblingsbands, da ist das echt der Hammer...

and if I close my mind in fear...please pry it open

CrypticWolf Offline

Godfather of Metal

09.12.2004 22:58
#24 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

wie krass, bin auch grad voll geschockt... verdammte scheiße... manoman, warum, warum, die amis... fuck guns in fucking usa!!! was geht denn...

zu der sicherheitscheck-frage: hab in ner e-mail gelesen, dass es tatsächlich keine, wie eigtl sonst üblich, sicherheits-kontrollen gab... dh, der freak ist einfach mit seiner knarre reinspaziert!!!

... ich kanns immer noch nicht glauben!

keep creeping & banging

metOLLIca Offline

Heavy Metallifux

10.12.2004 01:29
#25 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Statement von Lars auf http://www.metallica.com

RIP DARRELL
12/9/2004 [ back ]

This is unbelievable. To sit here and talk about Darrell in the past tense seems so wrong, so unfair, so unjust, I don't even know what to say. My heart goes out to Vinnie, to their families, to the other band members, and to the families and friends of the other people that were killed or injured, in this fucking senseless act of selfishness and stupidity.
In 1985 I was fortunate enough to meet both Darrell and his brother in Dallas on tour. The first thing me and my friend did as soon as that tour was over, was to head straight back to Dallas and hang out with Darrell and Vinnie for a long time, cuz they were the coolest muther fuckers that we had met after criss-crossing the states for three months. That was the beginning of a friendship that was anchored in love, respect, fun, outrageousness, music, booze, sweat, late nights, early mornings, hangovers, headaches, pounding eardrums, sore bodies... the list goes on.

There's a tendency in these fucked up moments to use the word "I" a lot and focus on one's own feelings of pity and shock... so instead let it just be known that thru these eyes Darrell was incredibly warm, open, fun, nutty, forthcoming, talented, embracing, unpretentious, accommodating and he always had a very attractive innocence about him that obviously made him never threatening and always welcoming.

Darrell and his brother were the cornerstone of musical adventures that were always groundbreaking, pushing boundaries, challenging to themselves and to their fans, respected by their peers and always true musicians' musicians, and today the rock world is worse off because of this untimely and senseless waste.

Much love and respect and thanks for letting me be a small part of your life and I know you are already having fun and throwing it down with Bon Scott, Keith Moon, John Bonham, Jimi, Cliff B., and the rest of the musicians and troublemakers that you are hanging with so prematurely.

Lars

- - - -
metOLLIca - formerly known as "the creeping death"

HeTill Offline

Admin, Inc.

10.12.2004 01:35
#26 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Habs auch gerade gesehen, muss jetzt pennen, sonst würd ich das übersetzen und als news schreiben... schreibs dann erst morgen spätnachmittag oder abend. Aber wenn einer Lust hat, kann das ja wer übersetzen und als News posten (und vielleicht noch etwas erzählen, was passiert ist und wer Dimebag war)

There's innocence torn from its maker
And stillborn, the trust in you
This failure has made the creator
So would you tell him what to do

----
"Und nachts sind sie nicht mal im Stande gescheite nackte geile Weiber zu zeigen – nur so zensierte Erotik Kacke – wie Bier ohne Alkohol – der ganze Sender gehört ins All geschossen." (S.O.D über 9Live)

Kirk Hamster Offline

The Prince/Princess

10.12.2004 03:00
#27 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

ich hab es heute morgen auch in den nachrichten gesehen. im moment bin ich ziemlich sprachlos, zumal pantera eine meiner lieblingsbands ist. da geht man auf ein konzert und auf einmal rennt ein wahnsiniiger auf die buehne und ballert um sich. das ist wohl das was man am wenigsten erwartet wenn man auf ein konzert geht. ich hab mitbekommen, das das anscheinend ein ex/marine war. und er anscheinand in einem forum geschrieben hat, das dimebag darrel und sein bruder fuer die aufloesung fuer pantera verantwortlich sein, das sein leben nun keinen sinn nmehr hat und die beiden dafuer buesen werden. der muss ziemlich krank gewesen sein

“You don’t burn out from going too fast. You burn out from going too slow and getting bored.” - Cliff Burton

Kirk is the best Offline

Stone Cold Member

10.12.2004 13:21
#28 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

das macht mich echt sprachlos und traurig, dimebag war einer der geilsten gitarristen aller zeiten und auch einer meiner absoluten lieblings-gitarristen

RIP Dimebag

We can learn
From the past
But those days
Are gone
We can hope
For the future
But there might not be one

S.O.D Offline

ME†AL MESSIAH

10.12.2004 18:00
#29 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Seht ihn euch an - so sieht ein richtiges Arschloch aus

Bye S•O•D
Webmaster of

http://www.paniczone-band.de©
Old School Metal forever.†.666.†.

Burden_of_Grief Offline

Comfortably Numb

10.12.2004 18:03
#30 RE:Dimebag Darrell ist tot !!!!!!!!! Antworten

Sieht schon so aus wie ein Psychisch Kranker :I

Du willst ein Thema eröffnen und weißt nicht genau ob es vielleicht schon einmal da war? Dann benutze doch bitte die
SUCHFUNKTION

Seiten 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz